lies will come back to hunt you

det är tisdag.
helgen gick fort som vanligt.
var på musikalen Lyndon Starblazer i lördags. GYRMT BRA!
sen sov becka hos mig :) 
gick och la oss sent, vaknade sent också.
sen vare gympauppvsining. mina små gympabarn var jätteduktiga :)
och nu är det tisdag igen. snart är det fredag. och då äre HELG och PÅSKLOV! äntligen.
annars idag. ska ut och springa runt växjösjön snart, sen blire ut och springa m becka efter skolan.
och ikväll ska jag och pappa äta på restaurang och gå på bio!
slumdog millinoaire blir det.

och datakunskap nu, fruktansvärt tråkigt, och jag har huvudvärk.

W

Kommentarer
Postat av: tant josefine

trevlig dag! datakunskap är inte det mest spännande ämnet kan jag verkligen hålla med om! Vi har också det nu! "suck"

2009-03-31 @ 09:05:51
Postat av: linnea

svar:

ja verkligen :) DATAKUNSKAP ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÅKIGT SKA DU VETA!

2009-03-31 @ 19:30:13
URL: http://wofflebride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0