if the lies don't touch you the truth will

jag sitter här och skriver historiauppsats. om den industriella revolutionen. varför den inleddes i england och på 1700talet, och de sociala förhållandena, om de fattiga fick det bättre eller inte. det är inte det roligaste. svårt är det med. att frmulera sig rätt och få med sig det viktigaste. jag har gjort roligare saker, och tur är väl det?

förövrigt så var det skola idag. datakunskap - tråkigt. idrott - lagom jobbigt. och engelska. satt me läxan igår kväll helt i onödan! den kunde va klar i veckan!
hade ingen musik, så slutade tjugo över tolv. skönt.
och lite senare var jag hos optikern, pga min huvudvärk. hade ett litet brytningsfel, som gjorde att mina ögon ansträngde sig att få en klar skärpa. jag ser inte dåligt, men det kan vara pga at det felet att jag har ont i huvudet. ska vänta någon vecka, är det fortf kvar, så ska jag ha glasögon. på heltid. jodå.
sen ett möte m ungdomsrådet.

ska försöka fortsätta på historian.
men det är snart helg, får tänka på det. för veckorna går snabbt. och även snart påsklov.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0