a bird can sing with a broken wing

jag har bokat biljett till peace and love!
underbart!
jag ska se ERIK HASSLE LIVE!!!!!
även lykke li, lars winnerbäck, timbuktu, håkan hellström, och alla andra som ska dit!
jag längtar! så om sommaren kunde komma nu?
men den är påväg. solen sken idag och jag invigde min nya skinnjacka!
lovely.
det var faktiskt lite varmt. så snart äre vår!
och tiden går fort, snart är det sommar. på riktigt.
och jag gjorde något crazy idag. eller jag och mamma var i byn, och jag tog hål i örat, bara sådär.
lite ont gjorde det måste jag säga.
och sen annars har jag haft gympa. barnen var inte lika jobbiga idag.
och sen afrodans! svettigt.
och min kära koppatrans mössa är borta! måste glömt den i gympasalen, ska kolla det, ifall ingen snott den!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0