that was awesome

ojojoj, vilken kanon helg det har varit!
och tillägnar det här inlägget till elin och emelie.

det började med midsommar.
rebecka elin emelie och sofie kom till mig vid 1, martina kom vid tre.
efter många klädbyten åt vi sill och potatis, eller potatis och köttbullar. spelade lite volleyboll me mina föräldrar och deras gäster.
sen blev det jordgubbstårta. och lite eye toy spelade vi också. och lite volleyboll till. tyvärr vann 40+arna.
sedan drog vi bort till andersson, vi bor på samma gata. och där fick sätta igång med att fixa pommes och göra bearnaisesås, medans de andra grillade. sen tryckte vi ihop oss 12 pers på anderssons altan.
sedan kom det mer folk, var väl runt 25 tror jag.
hade riktigt kul hela kvällen. höll på att dö ut vi tiotiden, men det togs snabbt upp igen och vi stack hem runt 2. en av de bästa kvällarna in a long time.
rebecka sov hos mig, vi sov till tolv, mycket skönt. stack till andersson, för han tyckte vi skulle städa, men när vi kom dit var allt redan klart. så var där en stund, stack sen hem.
och vid 8 gick jag till andersson igen. chillade och hade trevligt. var väl runt 15 pers då och då. kom och gick ltie hela tiden.
kollade på the hitcher, bra! och austin powers goldmember, ful film det där. stack hem vid halv tre.
hade lika trevligt igår.
och idag, satt halvt i pyjamas när elin tyckte jag skulle me och kolla på fotboll. så skyndade mig som tusan, och kollade på fotboll till typ sju. cyklade hem, jag och emelie, hem till mig sen till henne. sen ner till hemköp för att köpa godis och hem igen till mig. hemma kollade vi på film, road kill, en av de bästa filmerna, och sen vacancy2, enbart lustig. lite bättre i slutet.


rebecka och jag hos mig, jordgubbstårta.

jag och martina hos andersson, grillning.


midsommarstång hade killarna gjort! way to go. och vi sjöng små grodorna och alltihopa.

andersson och jag

kjellberg och jag efter dans runt midsommarstången.

så det har varit en riktigt bra helg! en riktigt bra start på sommarlovet, och mer sånt ska det bli! tack allihopa.
nu elin fick du ditt inlägg om midsommar ;)

W

Kommentarer
Postat av: emelie

här kom inlägget :D helt klart den bästa helgen på länge :) tack! <3

2009-06-22 @ 01:51:07
Postat av: elin

tack linnea, nu kommer jag vara glad hela veckan! :D haha. fler sånna helger!

2009-06-22 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0