straight from the heart

folks!
jag är äntligen klar med teatern. efter månader. sista veckan.
härligt. och jag kan glädja mig åt att jag bara har två arbeten kvar att göra innan sommarn.
fast de är hyfsat stora och de ska vara inlämnade på torsdag. ej börjat.
och ska göra en powerpoint redovisning om Kapstaden. lite panik ja. och allt ska då vara klart på onsdag.
men men.
det är snart sommarlov. jag får helt enkelt blicka framåt.
åt annars på Kho Thai idag i stan för första gången. mycket gott, men jävlar vad starkt!
köpte en film, the hitcher för 29kr på hemmakväll.

och nu vill jag ha sommarlov. sen kan hösten börja! då jag ska börja dansa två gånger i veckan med en underbar danslärare! det blir balett nybörjare och jazz avancerat, ska bli riktigt kul!

ne, nu ska jag nog sova.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0