i like to move it

en solig dag. såg inte så mycket av det, kände det mer. då mitt rum är 50 grader när man vaknar, genomsvett.
och städade brorsans lägenhet idag, storstädning! 3 timmar tog det. han hade visning på lägenheten, så allt skulle göras. putsa fönster och ja. sen åkte jag och han och köpte två fiskar t ig, en vit guldfisk och en mal. så nu är inte min andra guldfisk ensam längre. och annars har jag givetvis legat och kollat på nip/tuck. hur man kommer på allt är en bra fråga. händer saker hela tiden. började kolla på säsong 2 i lördags, blev klar idag, så nu äre säsong 3 som gäller.
tog massa serier av brorsan också. alla that 70s show, scrubs s8, supernatural, off centre. min sommar är räddad.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0