i just want a brand new start

nu är det en vecka kvar i skolan.
jag har fortfarande ett prov och 3 arbeten.
provet har jag imon.
ett arbete ska va inlämnat på tisdag.
två på onsdag. sen jävlar ska jag inte göra något skolarbete förrän till hösten.
då ska jag bara njuta av sommaren och allt kul som händer!
dansläger, peace and love, öland, stockholmarna kommer hit, jag kommer till stockholm, new york!
ska bli så skönt.
och att ett år har gått så jävla fort! började på john bauer, slutar på katedralskolan.
det bästa valet jag har gjort i mitt liv.
 att det kunde bli så bra! och vår klass är underbar.
och det är juni! då ska det förövrigt vara varmt, men imon blir det 12+, inte kul.


sandra gick på bal me sin pojkvän. hon var riktigt snygg!

natta och jag i skolan!

samma min. jag och annie, förra måndagen, då det var nära 30 grader och sol!

W

Kommentarer
Postat av: tant

the lips! åhja om vi kommer! oj va roligt vi ska ha! :D

2009-06-07 @ 22:46:14
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0