I can't stand the rain

torsdag. sista dagen på danslägret. synd, för har varit riktigt roligt, och lärt mig mycket mer.
och träningsverken börjar komma. yes.
jag och pappa åkte t rävemåla, ligger långt hemifrån, det märktes.
sen in t stan. det blev filmen robotar, och alla jurassic park filmer! YES!
och sen in på media markt. pappa köpte en macbook, datorväska och en applemus.
och jag fick äntligen sims 3!! iii. har spelat det lite, fast blir lite smått irriterad, då det är segt och inte som sims2, men jag vänjer mig.
har inte gjort mycket annat idag.
midsommar imon. äte och spela volleyboll och sånt hos mig på eftermiddagen, sen bort t andersson på kvällen, nice.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0