don't stop now

ÅH JA! 
det är sommarlov!
blev en hyfsad skolavslutning. SPÖREGN. kul.
åt på akropolis m några fr klassen, trevligt! :) 
åkte t öland på eftermiddagen m pappa, mamma va redan framme.
åt och spelade yatzy. inte så mycket att göra där.
på lördagen målade jag och mamma verandan och pappa byggde soldäck.
jag och mamma åkte hem vid fyratiden, gick på ikea i kalmar, köpte nya galgar till mig.
på kvällen var jag hos min bror och kollade på scrubs, sov även där.
och igår började danslägret! 
och det är riktigt kul! tre timmar dans fram till torsdag, men en riktigt bra lärare! 
lite balett, sen modern och jazz. svettigt ska jag säga att det är! 
annars gör jag inte så mycket. spelar sims! måste köpa sims 3 snart.
och nästa torsdag åker jag till peace and love! bestämde mig idag för att åka på torsdagen, då tora och matilda redan är där! 
och det är lite mer än en månad till 08orna kommer,! IIIIIII i can't wait.
nu ska det bara bli 25 grader och sol. sen är det sommar! 

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0