take my hand and we will runaway

vilken dag. tisdag 7ejuli. får gratta min bror på 23 års dagen!
klockan ringde kvart över elva, jag snosade t halv tolv. lagade mat till bror och pappa.
följde sedan med ner och städade på papaps kontor+toalett, och hämtade min mobil som vart på lagning.
hoppas bara den funkar som den ska nu. vilket den gör än så länge.
när jag kom hem kollade på jag gårdagens avsnitt av lipstick jungle. och sedan var det dags med rensning och organisering av externa och datorn. var färdig vid halv 23.30. satt inte hela tiden, hann fira brorsan emellan med. men det tog sin tid. och har hunnit med två ½ avsnitt av scrubs s8, känns lustigt att det är sista säsongen.
har lyssnat på en och samma spellista på spotify, en del låtar börjar bli lite tjatiga, men har även hittat ny musik, som the cab! jävlar vilket underbart band! take my hand - underbar. och att  de låter som fall out boy gör de inte sämre!

men det är nog dags att sova, catch some z's, ska upp vid halv niotiden och sedan börja måla staket!

W

Kommentarer
Postat av: tant

the cab låter som jonas brothers!

2009-07-15 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0