someone like you

tredje kvällen på öland. kom till knisa, där vår stuga ligger, halv nio i fredagskväll. åt tacopaj.
lördagen tillbringade vi en del i bilen, åkte till löttorp, jag köpte en fin svart liten väska för 25kr på röda korset. och något loppis, men blev inget mer. va i stugan resten av dan, kollade färdig på säsong 8 av scrubs. fick lite tårar i ögonen på sista avsnittet, för alltid.
på kvällen cyklade vi till fiskrestaurangen i hamnen i sandvik. för min del blev det kycklingkebab, mycket gott. kollade på king kong på kvällen, och i slutet, typ 20 minuter kvar, ser jag att det kryper något stort svart på golvet. fick lite åanik, och väckte pappa, och spindlen är borta, men kom fram igen, och då vart papap frame m flugsmällaren! kunde inte kolla färdigt på filmen sen, men men. och idag. sov till elva, förbannat skönt! kollade lite på tv, sen åkte jag och mamma t sandvik och duschade, duschen i stugan är inte min favorit. sen vid ett kom min bror och hans fyra kompisar, då grillade vi, och körde sen in han och en kompis t borgholm, gick där och åt mycket god glass! 3 kulor, marabou, dumle och bounty! mums. körde lite småvägar. och har inte gjort så mycket mer, mer än att jag och pappa tog en liten fotorunda på cykel, blev ner till sandvik, fick inte så många bra kort. inte de jag ville få. och nu är vi tillbaka, ska kolla på Disturbia, en av mina favoritfilmer.
och på tisdag komemr isabel, wuhu!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0