rock that body

imorse blev jag väckt av isabel, ett fint, vakna nu så va kan göra något :)
hon kom till mig 20 minuter senare. och brun var hon! efter två veckor i kroatien, kul att träffas igen!
snackade några timmar om allt som hänt här hemma, och vad hon har gjort, sen bakade vi våra klassiska chokladmuffins. de ska ätas med sked, och må illa ska man göra efter en muffins. det är chokladmuffins à la linnea och isabel! mycket goda. kollade på hannibal rising, vidrig film, men bra.
vid 4 stack jag och pappa in t stan och mötte upp mamma. gick och kollade på lägenhet, eller det var bara kök och badrum som visades, men kollade lite hur det kommer se ut. nybyggda lägenheter mitt i stan, ovanför tegner. fast vill inte flytta. trivs i alvesta, har mina kompisar här. men visst lockar det lite, men älskar mitt hus. så får se.
åt på mcd på vägen hem. och annars har jag laddat upp en massa bilder från peace and love och halmstad på facebook.
kommer några på bloggen alldeles strax.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0