one of those nights

onsdag. steg upp tio i 9. alldeles för tidigt. pappa kom drygt en timme senare, och idag började mitt sommarjobb.
vilket jag upptäckte var tråkigt och det kommer ta tid. till min fasa är det ungefär 75 timmar kvar, vilket jag inte trodde, har alltid trott 40 timmar, men nejnej. men jobbet är att måla staket. det är stort. 4.5h tog det att måla en 1/4. och det ska målas två gånger, in och utvändigt. do the math. men fick hjälp av söta ungen nathalie, så det gick lite fortare. men ändå. imon ska jag tillbaka och samtidigt vara lite barnvakt, lär väl har barnen runt mig, men bara trevligt m sällskap.
var i växjö en runda me pappa, en vanlig tur vi gör hemmakväll & media markt, blev city gross idag me. och med oss hem, filmerna spartacus och gladiator, heroes s2, digitalFoto, body lotion och en deo. glad över heroes! älskar det, men har ändå inte kollat färdigt på hela säsong2, än. men nu jävla, efter scrubs och nip/tuck. tar med det t öland.
och så har jag första gradens brännskada sa min mamma. det är ju kul å höra. jag har blåsor och pigmentfläckar över hela ryggen, lite blåsor på bröstet. och byter skinn håller jag me på att göra. råkade dra bort skinn innan, då förstod jag att det var blåsor. så nu gör det ont.
men ska trösta mig med pepsi kitkat och scrubs s8.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0