love me to pieces

sitter bara här vid datorn och degar. kunde gjort något annat för längesen. men får bilder av becka från halmstad, och är avundsjuk på matilda som ska till tivolirock på lördag och se erik hassle igen! och sugarplum fairy, miss li och många fler! kan inte åka, då jag ska till öland! surt måste jag säga!
men ska väl gå upp snart och äta min jordgubbar. och funderar på att köpa ett par cykelbyxor. låter hemskt å skriva och säga cykelbyxor, men det ser förbannat skönt ut och matcha det rätt kan det bli snyggt, såsom elin kling. så jag ska nog slå till. och ett nagellack i färgen nude.
och söker på lite hassle på youtube och hittar nya underbara låtar. längtar tills hans album komemr ut, 11 augusti. ska nog in och förboka det!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0