let me turn you right

har varit en bra helg den här helgen också.
kl 7 i fredags morse åkte jag emelie becka och sofie buss till halmstad! kom dit vid 9, tog bussen ut t karlstorps camping, och checkade in med vårt tält. förövrigt var det den drygaste människan i receptionen. vi slog upp tältet på 10 minuter, och slängde in alla grejer. bytte om till bikini och gick till tylösand. slog oss ner, becka m sin strandstol, emelie hyrde en stol, och jag och sofie på våra handdukar. låg och stekte från 11 - 5. och jag med noll pigment, var röd som en kokt kräfta och rosa som en gris. jag har brände mig överallt. hela benen, halsen armhålorna, ryggen ska vi inte tala om! jag har en vit bikini på ryggen. och bröstet är rosa/lila. och lite fläckigt är det på hela kroppen. kan upplysa om att det gör ont, fruktansvärt ont. 
på kvällen åkte vi in till halmstad och åt på mcd, och gick runt lite, åkte t brottet, satt på stranden, försökte få tag i våra killkompisar, utan resultat, så åkte tillbaka till campingen, var fest på hela campingen, men efter 10 minuter ringde killarna och vi stack dit, till brottet. var där en stund, sen gick jag rebecka och sofie en runda, träffade på några sköna göteborgare, gick långt som fan, och sen gick vi tre tillbaka, och stannade en stund. och vi började gå mot campingen, jag och sofie var för snåla för att betala 50 spänn för nattbusen, så vi traskade på mot campingen, 6 km var det. men det var det värt.
fixade inne i tältet när vi kom tillbaka, kan säga att vid var 4 st i ett tremannatält, med packningen och beckas stora resväska (!). men det gick. snackade en stund, sen somnade vi allihopa. vaknade senare av våra tältgrannar som inte höll käften. de lät likadant när vi vaknade på morgonen. åt choklad t frukost och plockade ihop tältet och allt sånt. checkade ut, och beckas mamma kom, och vi packade in där. sen åkte vi buss in t halmstad, åt en cheeseburgare, köpte en bikini och två mascaror. emelie och sofie åkte hem vid halv ett, jag och becka åkte till tylösand. stekte några timmar, smörjde in mig me spf 50, och solade me tröja på, likförbannat brände jag mig mer. var på stranden m andersson filip, eken, tobbe och offe. 
sen åkte jag och becka hem vid femtiden. somnade i bilen, och kom hem till alvesta, möttes av dåligt väder. så vi åkte iväg en bra helg, var närmare 30 grader i halmstad.
härligt.
och igår sov becka hos mig, vå målade naglarna, och började koll på troja, vi somnade vid ett och vaknade idag vid tolv. kollade färdigt på troja, 2h, och sen blev det sagan om ringen. så vi låg i soffan hela dan. härligt.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0