if you want me

kan summera min helg på peace and love förra helgen! 25-28 juni.
började med tåg vid halv sju upp t borlänge, tog fem timmar, själv. den sista timmen blev jag extremt uttråkad. 
men matilda och tora mötte mig på stationen 20 minuter efter att jag kommit upp. fixade band och allt, och stack till tältet.
vi sov i ett tremannatält, lite trångt m allt packning, men det gick. förutom att det var 50 grader i tältet när vi vaknade. inte mysigt, och när inte man inte har tillgång t dusch bara sådär. men det gick. sov 3 timmar per natt ungefär. jag var inte trött på hela resan, men när jag väl kom hem så. i 30 graders värme stod vi och hoppade till ungefär 14 olika artister.
bäst var erik hassle! sugarplum fairy, mando diao och milow! miss li är ju underbar på scen! såg en kvart på gentleman's konsert, men den var mycket bra ändå. såg lars winnerbäck 3 ggr, lite för mycket blev det för min del. men det var en riktigt bra helg, och det blir peace and love nästa år igen! 

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0