gone daddy gone

igår kom jag hem efter 5 dagar på öland! åkte hem över helgen på fredagen m isabel, åkte tillbaka på söndagen m becka. 
vi båda är äckligt rädda för småkryp, och jag och pappa gick ner för att leta småkryp i lillstugan. inte ett djur efter vi vart där. sen går jag och becka ner med sängkläder och packning. det första, en spindel i tygskunket som används som dörr. efter 5 minuter, lyckas becka döda spindlen. vi andas ut. nehe, då sitter det en säkert 7-8 cm stor nattfjäril i gardinen, där vi ska sova. då sprang vi upp och sov i stugan istället. så där sov vi hela veckan. och vi har cyklat, mött en ko och ett får på vägen, flera jättesniglar, varit i sandvik, åkt bil, kollat på MTV och paradise hotel, och varit på loppisar. har vart riktigt mysigt. 

var på städhumör igårkväll. så möblerade om i mitt rum, nu är det mycket snyggare, gillar det. och rensade i sminkrummet. akvariet fick sig en riktig makeover, alla alger är borta, bytte allt vatten, och upptäckte även att mina två guldfiskar har ätit upp malen. sadistfiskar! 
och idag följde jag m becka in t stan, köpte ett apsnyggt silvrigt armband på JC för 10kr, tack för rabatten säger jag, ett par snygga höstskor, ett par orangea shorts/hotpants fr Gina och en stor svart ring fr HM. sen hämtade brorsan mig i stan och vi åkte t akvarielandet. var där i en och en halvtimme, dels för att det var två som köpte en jävla massa fisk, för några tusenlappar. sen tog det tid när min bror och ägaren börjar snacka fiskar och sånt. men för min del blev det fyra Molly Silver fiskar. det är vita och mycket fina, och en håv. mattias köpte delfinfiskar. 
och två cheeseburgare blev det på vägen hem. ikväll blir det ett litet harry potter maraton m becka. vi har 3 och 4an. ananrs blir det andra bra filmer! 

Linnea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0