the end of the year

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? bytte skola
2. Höll du några av dina nyårslöften? ett av dem. men att gå ner i spagat har varit ett nyårslöfte i några år, men jag är på god väg! 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej! 
5. Vilka länder besökte du? Usa, Tyskland, Danmark. 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? inget jag kan komma på
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20e januari 
8. Vad var din största framgång 2009? att jag verkligen bytte skola när jag ville. och när jag åkte t tyskland själv, med politiker och tjänstemän.  
9. Största misstaget? ingen aning.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? förmodligen benhinneinflammation och svininfluensan.
11. Bästa köpet? har köpt mycket, men just nu min guldiga casio klocka! och säsong ett av nip/tuck, en av de bästa och sjukaste serierna ever.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och liknande
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mycket! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla sommarplågor. och the veronicas album hook me up!  
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare! 
16. Vad önskar du att du gjort mer? hah pluggat lite mer kanske? 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? inte skjuta upp allting
18. Hur tillbringar du julen? den tillbringades som vanligt m familjen å mormor o morfar först, sen farmor och farfar och några kusiner
19. Blev du kär i år? ne
20. Favoritprogram på TV? har inte kollat så mycket på tv, men just nu paradise hotel!! både svenska o danska
21. Bästa boken du läste i år? män som hatar kvinnor o elsas mode
22. Största musikaliska upptäckten? vet inte, men kent, paramore och black eyed peas's nya skivor är inte å leka me! 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? tomas sabo armband och piercing
25. Något du önskade dig men inte fick? tror inte det 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? gjorde nationellaprov i matte! borde vara olagligt på ens födelsedag)  hade premiär på musikalen hair! och åt på akropolis m mamma o pappa o brorsan.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? inte vad jag kan komma på nu mer än att jag kunde vart 18! 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? det går att beskriva min still m tre ord. cheap monday, randigt o converse. 
29. Vad fick dig att må bra? att åka till new york igen! öland. och den här hösten har vart awesome! 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? bradley coooper! AAAH
31. Vem saknade du? mina favoriter i stockholm! 
32. De bästa nya människorna du träffade? min klass! kunde inte fått en bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0