091227

då var julen över för iår. den blev som jag trodde, ungefär. vissa traditioner bröts, och hade inte tackat nej till en jul i new york igen, men gick lika bra här hemma, sista julen i huset på vintervägen. sorligt. men fick ett presentkort åp carlinbgs å ett på hemmakväll. strumpbyuxor, knästrumpbyxor och elsas mode! och pengar. så igår gick jag å köpte mig en assnygg blå skidjacka. och den är den skönaste jackan jag haft! nu är det bara skidor kvar. inte billigt å åka skidor kan jag upplysa om.
men min kära syster har vart hemma hela julhelgen och åkte hem idag, vilket jag inte gillar. men vi va i stan igår, och nbyårsklänningen jag beställde va för stor, så på jakt efter en ny, så hitta anna en för 200 spänn, bara sådär inne på lindex, en enkel svart med snygg dragkedja där bak. kommer bli snyggt tillsammans m en massa smycken, gråa naglar och kornblå skor. yes.
och barnvakt har jag vart hela dan ungefär. från två till halvsju. och sen bjöd de på pizza, mådde farligt illa efter den. men alltid lika kul å va barnvakt för de. dock somnade jag när vi kollade på film. haha.

Linnea

Kommentarer
Postat av: Systern din

Mysigt vi hade i stan:) Jag kommer snart igen:D MISS U!

2009-12-28 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0