091222

en vecka och två dagar sen jag skrev. och vad har hänt under tiden? jo, det har vart lucia, då spenderade es08d hela dan i domkyrkan och fyra luciaframträdanden. sen var det tdags för sista skolveckan. hela måndagen och en lektion på tisdag. sen började juljobbet på posten. introdukiton först, sen började det på onsdag kl 7.00 till 14.00 och sortera en jävla massa julkort. nu kan man ju ungefär alla postnummer på västsidan av sverige. och fick jobba en dag xtra så i efter sista dagen i måndags fick jag äntligen jullov!
och i torsdag så fick jag reda på att jag vann fototävlingen jag vart m i!! YES. en kamera blev det, pentax Optio L70. mycket bra och mycket glad blev ja. och i helgen var det jobb lör sön, och fest på lördagen i några timmar, alla skulle ut, och jag kjelle och emelie åkte hem, förbannat kallt.
och idag har jag gått och blivit brunett för första gången på ungefär 2.5 år. känns mycket bra, och så blev det lugg igen. ser inte ut som mig själv, men älskar håret när det är nyfärgat!
och nu börjar renoveringen synas i vår nya lägenhet! awesome. kommer bli bra sen när allt är klart! det är bara kök och två badrum kvar och lite golv, men annars så!

Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

MY FUCKING GOD! varför har du inte berättat att du blivit brunett?!?! :o SKICKA BILD TILL MIG!

2009-12-23 @ 13:38:19
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0