091212 +

vaknade hyfsat tidigt idag. halv tio. segade mig, åt frallor och kollade på sex and the city. sen åkte jag och mamma till kosta! och jag körde hela vägen, fram och tillbaka, yes. det var väl inte så jättemycket där, men hittade ändå tre grejer till mig själv. den Randiga tröjan med stort R. så jävla skön och precis sån jag letat efter, awesome. och även en mörkgrå cardigan i ull! asbillig me, 149;- och allt hittat i en sport shop. och sen ett par kornblåa skor, me typ 12 om inte högre cm klack! så jävla snyyyyygga! fast de är på gränsen för stora, fan, men det fixar jag på nåt sett. sen åkte vi in t stan köpte lite julklappar, och jag hatar stan innan jul. egentligen alltid, så dåligt utbud. och sen upp till i11, och det är ju någpt pundhuvud som ritat den parkeringen och utfarterna. men jag klarade det. godis å hemmakväll!
och min lördagkväll har bestått av godis och sex and the city och facebook. kul. men längesen jag va hemma så.
Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

älskar armbanden!!

2009-12-23 @ 13:40:44
URL: http://joskos.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaack! lindex säger jag bara!

2009-12-24 @ 12:07:33
Postat av: tant

ofta det är lindex? då ska jag tamigfan ge mig ut på jakt! :D

2009-12-26 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0