091208

1 vecka och 5 dagar sen jag skrev senast. och visst har det hänt grejer!
det har vart fest, prinsesskalas, bio, tjejkväll, linköping och bäst av allt, stockholm och PARAMORE!
förra helgen blev det new moon m annie och becka! mycket mycket bra film. och sen vidare t tjejkväll, mycket trevligt där me! lördagen blev det prinsesskalas hos lisa! jävligt kul och trevligt där me m klassen! och på måndage tog jag tåget upp till stockholm! blev mött på stationen av johannas mamma, och hon följde mig t fryshuset, där bästa johanna och jossan stått å köat i 5 timmar! tog ungefär 1 timmer till innan vi kom, t fryshuset och 3 timmar och 4 förband senare spelade PARAMORE! oh herregud i helvete vad bra de va! helt sjukt! vill bara se de igen! går knappt förklara men de va farligt bra, och att det körde careful och looking up! och avslutade m brick by boring brick, awesome!
och nu i helgen blev det att gå på stan m emelie och becka, köpte nya jeans! behövs när inga passar längre. och sen farligt god bearnaisesås m fläskfilé på akropolis! sen lite fest på kvällen. och fest blev det i lördags också! jävligt kul, först på telleborg sen i alvesta. kom hem typ vid tre, sen var det bara att gå upp vid sju för att åka t linköping och träffa syster och robin! blev lite julmarknad och några timmar på ikea! och det är väl det som har hänt. nu är det bara två veckor kvar i skolan, och går halva nästa för det blir juljobb på posten, pengar! och att det bara är 14 dagar till jul har jag inte fattat, det regnar och är allmänt tråkigt, och inga julklappar har jag köpt heller.



Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0