the lovely city

new york.
shopping i massor.
söta klänningar och snygga skor från forever 21.
billiga skor från en outlet m steve madden skor.
2 par converse t mig, till priset av ett par i sverige.
utnyttja syrrans 20 % på hollister.
kolla in snygga modellkillar på abercrombie & fitch, även hollister.
äta (förhoppningsvis) den godaste cheeseburgaren ever.
äta sig fruktansvärt mätt på cheesecake factory.
äta bagels och creme cheese t frukost, och färsk apelsinjuice.
shoppa billiga småprylar från marc by marc jacobs.
köpa fejkade solglasögon och fejkade klockor i china town.
åka runt i scarsdale och white plains.
bila t buffalo, (blir inget kanada) se woodstock på vägen
och annat fint, vattenfall och höga berg.
bo på tre olika ställen under vår vecka. scarsdale, buffalo och manhattan.
jag älskar new york.
och på söndag är vi där igen!

love, linnea

Kommentarer
Postat av: Anna

vilket sentimentalt inlägg, vad roligt det blir att ni kommer snart! Lilsis:P Jag ljög i min blogg, jag har inte slängt dom ännu, men dom ligger i en säck dock o väntar på dig:) <3

2009-08-11 @ 06:36:01
URL: http://annsiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0