laughing with

idag målade jag klart staketet, hurra! eller halva, tog bara (!) 50 timmar. blä.
och tog bort missfärgning från limmet på tråden jag har i käften, bra det me.
och imon åker jag till mina bästa 08or johanna och jossan! efter ankomsten blir det gröna lund!
awesome! aldrig vart där. och åker hem sent. fredag, inget planerat än, bara fest på kvällen. och lördag samma sak.
fast då åker jag till arlanda på kvällen. möter upp mamma och pappa, vi checkar in på hotellet. och på söndag förmiddag, runt 11.00 går flyget t new york! yay.
och kan upplysa er om att jag faktiskt packat lätt. den är inte ens full resväskan, mycket bra för att vara mig.
ska fixa det sista, om jag kommer på något, och kolla lite scrubs innan jag somnar!

bild från när de var i alvesta, jan '09
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0