it's hard to look innocent

idag jobbade jag i 8 f*cking timmar. lagom ont i ryggen, lagom målafärgad, lagom äcklad av alla småkryp.
och imon ska jag upp vid halv nio och börja måla igen. blev inget malmö, då hela familjen blivit sjuk efter en vecka i cypern.
inte lika kul. men hinner måla mer.
var och åt på spåren idag! en liten avskedsmiddag m elin! då hon åker t london i 4 månader, hon åker samma dag jag kommer hem!! illa illa. ska iaf åka över och träffa henne i oktober !
och på torsdag träffar jag johanna och jussis igen!! det var över en vecka sen vi träffades, men ändå saknar jag de! för att sen inte veta när vi ses igen, sorligt! 50 mil är för långt. och på söndag träffade jag min syster!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh herregud. det var längesen, inte sen i december!
och snart flyttar hon hem! då blir jag lycklig. att vi kan ta våra "snacka skit och kolla på satc" - stunder i hennes rum! hon flyttar väl hemifrån snart, men ändå! ta en runda m bilen och bara köra. som vi gjorde förra året, april tror jag det va. köpte mat på mcd, åkte långt ut på en ö, och bara körde bil. såna stunder vill jag ha igen! så hon får inte flytta långt!
men det ska bli så kul att ha henne hemma igen!


jag och syster! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Love you sis! Snart återförenas vi <3

2009-08-11 @ 06:37:31
URL: http://annsiiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon ;dd

www.hhilals.blogg.se

2009-08-11 @ 07:23:10
Postat av: tant

vi hade aaaaaawesome! hoppas vi ses snart pluttt!:D

2009-08-17 @ 21:57:57
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0