i'm having a good time

om två veckor åker jag mamma och pappa till new york, och träffar min underbara syster! har förövrigt inte träffat henne sen i december!! men snart flyttar hon hem igen.
det är den 2e augusti, min namnsdag, KARIN.
iaf, igår hade vi tjejkväll hos sofie, firade rebecka, martina och sofie. spelade ölspelet, drack vin, och hade trevligt. och roligare blev det. haha. kom hem vid 3, alldeles för sent, för att sedan gå upp vid 7 imorse.
halv åtta gick bilen mot helsingborg m pappa. kom dit lite innan tio, så vi satte oss i hamnen och fikade, mycket fint.
sen åkte vi till antikmässan. gick runt där i 3-4 timmar. riktigt kul. och hittade apsnygga möbler, som jag ska köpa när jag flyttar hemmifrån, teakmöbler. hittade en skjutbyrå, lr vad det heter, den kostade dock 40000. inte lika kul. hittade en liknande för 3000. lite rimligare. stig lindberg hittade jag också. goddamnit vad fina grejer han har gjort, lite dyra bara. men nåt ska jag ha. såg en tavla för 1.5 miljon, inget märkvärdigt med det, pappa skulle göra en likadan tyckte han.
men efter mässan åkte vi till Väla centrum. jag köpte ett par svarta cykelbyxor, och fick en jeansskjorta från gina av pappa. som en namnsdagspresent kom vi på sen. var även på älgsafari, HAHA. även bisonoxar. men det var lite småkul, har man vart på det iaf.
och när vi kom hem cyklade jag och pappa en runda, han lämnade ut lappar om golftävling.
och annars har jag inte gjort så mycket ikväll. blev lite scrubs, vilket jag ska fortsätta med nu.

en stig lindberg vas. ca 3000.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0