I'm a natural disaster

veckorna bara går.
förra veckan var 08orna här, hade det awesome! sov och kollade på film var det vi gjorde.
och denna veckan har jag målat för fullt. två omgångar till ska det målas på ena sidan. sen är 2/4 av staketet klart. får väl fortsätta nästa år. var på bio i onsdags kväll, Brüno. jävla vad jag garvade, helt sjuk film! min humor helt klart.
tog ledigt igår, sov länge, och tog lite lång tid på mig att göar mig iordning och duscha. åkte ut t gemla vid ett, var hos min klasskompis sara och firade henne, åt mat och tårta och hade trevligt. åkte in t växjö vid 4, gick ltie på stan, väntade i en och en halvtimme på att rix fmfestivalen skulle börja. och bäst var helt klart hassle! vem annars ?
efter gick vi bara runt på stan, träffade folk, även folk jag inte sett på väldigt länge. kul kul.
kollade när bullet spelade, och åkte hem efter det. och idag vakande jag med kramp i benen, efter igår. inte lika kul.
och ikväll blir det fest! yes.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0