090820

snart är det fredag. har snart vart här en vecka, my god tiden går fort. men vi va i staden Providence och sov en natt, en liten mysig stad. åkte vidare till Cape Cod igår, onsdag, en riktig hamnby, skulle åkt över till en ö som heter Martha's vineyard, men det kostade 500 spänn/person, pretty expensive. så vi tog en 1h timmars båttur, med lite info om Kennedy familjen, då JKFjunior kraschade där och typ hela Kennedy familjen har hus där. även han som startade Gap och andra kedjor. åkte vidare till Boston sen. wow, vilken stad! ashärlig. varmt och mysigt. gick runt på kvällen, åt asgod italiensk mat. blev dock väldigt mätt efter det, men det var det värt. och idag, torsdag, åkte vi till Cambridge och kollade på Harvardområdet, hittade aldrig "huvudbyggnaden", men vi såg en del av det. sen var det bilkö i nästan 2h pga av en bilolycka, mindre roligt. så satt i bilen i 5h idag ungefär. lämnade tillbaka bilen, åkte till annas värdfamilj, hämtade resten av väskorna och sen tog jag mamma och pappa tåget in till Manhattan, anna kommer imon. vi bor typ mitt i Chinatown, med en stor bro, vet inte vad den heter än, precis utanför, fast vi har iaf fönstret nedanför bron som tur är. för där kör både bilar och tåg. åt italienskt idag me, lasagne för min del. har hittat min drömklocka me, den guldiga digitala casio, hörde inte var den kostade, men den är inte äkta, så får pruta lite imon. och imon ska vi gå på upper east side, blir nog shopping imon, bara jag och anna, skönt det.
sitter och kollar på disney channel, haha.


förmodligen den sötaste hunden ever, lily.sällskapsjuk som attan, och den ville "mysa" hela tiden. haha.

jag anna och mamma på cheesecake factory.

jag i boston

Linnea 

Kommentarer
Postat av: tant

kuuuuuuuuuuuuuuul :D boston fy sjuttsingen vad nasj neus! :D

2009-08-23 @ 14:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0