090822

idag åkte vi ut till Brooklyn, tog tunnelbana och åt frukost på ett mysigt café. feta pannkakor m sirap och färsk frukt, mycket gott. gick utmed hudson river och gick i brooklyn heights, mysigt var det. och varmt. åkte tillbaka till manhattan och gick i battery park och gick upp till ground zero. köpte tre par calvin klein trosor på century21, som förövrigt är en hemsk affär. åkte upp till macy's sen och åt där. sen gick vi lite i affärer där. köpte 5 par converse, till andra, sen två toppar på gap. och ett rouge från covergirl, två läppglans och två par trosor från victoria's secret. det känns som om man inte köper mycket, men det blir mer när man radar upp allt. nu är det väl egentligen bara ett par converse till mig själv, sen har jag nog allt jag vill ha. 
imon är det sista dagen! då blir det central park, times square, och ska äta på max brenner! LOVE IT! 

Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

snart kiommer du hem! iiiiiii :D

hittade du mina ?! :D

2009-08-23 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0