you keep on giving me goosebumps

söndag. sov länge, skönt.
och igår var det mycket trevligt, jag ellen annie o sandra grillade i hagaparken, rikigt vårigt :)
kollade på streetrace, sen cyklade vi hem till mig, snackade och kollade på en del av sex drive, inte allt för bra.

fotade kusinerna idag också, kul :)
och sen kom isabel hit, vi bastade, inte alltför länge, blev för jävla varmt, och sen bakade vi chokladmuffins.
de blev inte alls bra, ingenstans.
och vi har kollat på vänner och fixat naglarna. och snart kommer hon hit igen! wähu.

förövrigt så tipsade ellen mig om ett program att ladda ner låtar från youtube, gissa om jag blev glad!
och jag har laddat ned varenda erik hassle låt! mi lajki.
och imon bär det va till malmö för shopping, fotograferande och fågelskådning m papi. trevligt trevligt.

och det är påsklov!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0