winers are wieners

fredag. igen!
sjukt härligt måste jag säga.
men sovmorgonen tas bort imon pga nationella prov i engelska, writing. är inte nervös.
är väl förberedd, efter att ha kollat på vänner me engelsk text och sånt.
och jag kollade färdigt på s10 igår! visst blev jag lite tårögd.
har ändå sett alla avsnitt typ 3ggr, men ändå.
veckan har flytit på hyfsat bra. lite stressigt, men det funkar.
och läste ut män som hatar kvinnor i söndags, såg filmen i måndags!
blev lite besviken då de förvrängt saker, men boken var, as my friend tony would say, Greeeeat!
och idag ska jag för en gångs skull lägga mig tidigt, tror jag.
läsa lite i flickan som lekte med elden, och kanske twilight. får se.
packa danskläder först.

W

Kommentarer
Postat av: tant

greeaaaaaaat!

2009-04-24 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0