what do you think about that

vakande kvart i åtta, jag skulle egentligen vakna vid nio. ont i halsen hade jag.
men jag han måla naglarna, tår och händer. och hitta kläder och sånt.
åkte bil in till skolan, blev avprickade på svenskan, sen gick vi och såg treornas dansföreställning.
sen slutade vi. en timme gick vi.
så jag och rebecka gick på stan, åt först kycklingsallad på pastabaren.
och sen gick vi i affärer.
har helt kärat ner mig i monki. vill ha allting i affären, nästan.
hittade snygga jeans, dock lite höga i midjan, och en grå magtröja, riktigt skön.
men det blev ett halsband me två plastnycklar i.
ska till malmö på måndag, blir väl lite mer då.
sen gick vi in på lindex för att kolla vad den lilla franväskan kostade.
istället hittade jag en väska, som jag skulle ha. så jag köpte den. gammaldagsblommig.
love it! längesen jag köpte väska.
åkte hem tio över två, köpte varsitt wienerbröd i väntan på bussen!
annars har jag inte gjort något idag, mer än att städa.
och mamma kom hem, fick ett hårspray från l'oréal, äntligen.
har hyrt två filmer, speedracer och sex drive. blir att kolla på de och äta dip och gurka/paprika!

och på mig hade jag mina nya klackar, det värker i fötterna ännu.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0