this is how we do it

vilken dag!
helt underbart väder! love it.
skola, inställd svenska, då gick jag becka rebecca och tora på stan.
för min del blev det en eyeliner från l'oréal, och sen åt vi på subway, mucho gott!
sen en lektion, historia, inte det lättaste just nu.
och sen slutade jag, sköönt!
men eftersom jag måste vänta på bussen i en timme, satt jag och läste män som hatar kvinnor!
nu börjar det hända ännu mer. vill bara fortsätta läsa!
kom hem iaf.
satte mig ute och läste mer. åt makaroner och ost. en ny variant, lite halv gott.
sen blev det gympa. gick riktigt bra idag med barnen, lugna. ska kanske inte säga för mycket.
och efter det, så skaffade jag gymkort, i 14 månader!
GUD VAD SKÖNT!!
härligt ska det bli att kunna träna när jag vill.
sen åkte jag och pappa en liten runda, och köpte glass, mums.
väl hemkommen så gick jag ut och sprang. härligt det me.
har fått mycket bättre kondition, vilket is great!
känner mig i en träningsperiod nu, hoppas det håller i sig!
beach ´09

ska sova snart, sov inte alltför mycket inatt. och jag tycker ni ska se slumdog millionaire, vilken film!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0