take me far away

har haft en riktigt trevlig kväll! 10 tjejer och 4 killar.
vi tjejer satt på altanen, skrattade hela tiden, snackade gamla minnen och spelade sedan babbel.
oj vad kul det blev!

och som en riktig impuls idag delade jag och becka på kebabtallrik, mums.

och jag läste kenzas blogg, hon är i New York, vilket  får mig att längte ännu mer till min syster!
och det är 98 % säkert att jag pker dit i sommar, själv!!!!
men en vecka eller mer med sin syster i new york är inget jag tackar nej till, en sommar i new york.
picknic i central park, shopping, bara gå.
jag vill!
så nu ska jag spara pengar.

W

Kommentarer
Postat av: tant

nej jag är inte alls avundsjuk, jag vill inte åka till new york, vem vill det? fy på dig kvinna! ;d

2009-04-18 @ 18:40:18
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0