let my beat rock

idag var det skola igen.
inte jättetråkigt.
fast datakunskap är alltid tråkigt.
idrotten var jobbig. ingen redig engelska hade vi. fick bara ut papper.
sen var det dags för uppvärmning t dansaudition. gick verkligen inte bra, nejnejnej.
så förväntar mig ingenting. 
gick lite på stan m becka. provade satans snygga skor på scorett.
skulle nästan kunna köpa de bara för att kolla på de.
åkte hem. gick t gymmet direkt. 
skönt skönt. men är helt slut i kroppen, särskilt benen.
ungdomsråd sen. höll på 1.5h. gick hem.
letade runt i huset efter min mobil som en galning.
i garderoben, i kylskåpet, soffan, sängen, under allt. hittade inte fanskapet.
sen kollade jag nogrannare i bilen. då låg den under halsduken -.-
och ugly betty premiär idag var det också! yeah.
och ska försöka plugga t sammhällsprovet som vi har på torsdag.
jag har inte ens börjat läsa. inte bra inte bra.
och boken män som hatar kvinnor måste me läsas ut.
it's gonna be a long night.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0