hey what a beautiful day

hur underbart var inte vädret idag då, efter lunch?
love it!
jag och några klasskompisar åkte till dag x.
skämde ut mig -.-
men det var väl inte så kul, så jag och becka gick till samarkand, då köpte jag ett par skor, LOVE THEM!
åhå snygga är de, högklackade från dinsko.
och ett par fina öronhängen från h&m!
sen kom pappa, vi åkte till hovmantorp, han lämnade lite jobbgrejer, och vi köpte sen glass.
hemma en halvtimme, sen vidare till tränings till hair musikalen.
är halvseg i hela kroppen, inte alltför kul idag. men ändå.
och sen blev det kinamat! (y)
och inget vettigt nu på kvällen har jag gjort.
och imon är det bara att kolla på dansföreställning, sen PÅSKLOV!
WUHU!

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0