help me get through this


åhå. ny crush på monki har jag.
lite stuff jag har hittat på nätet. förhoppningsvis finns något i malmö.
de blommiga skorna.
det blåvitrandiga skärpet.
blir nog den vita blockfärgade tshirten.
och om hästtröjan sitter snyggt, eller där kan jag inte välja färg.
en magtröja att dansa i, eller ha vanligt, me linne under.
en svart jumpsuit, har börjat gilla det. ser otroligt skönt ut. ex, me sköpret i midjan.
och en svart kavaj, då min syster vill att jag skickar över våran gemensamma kavaj, vilket jag inte gillar.

och i malmö blir det även ett par jeans på Cheap Monday, ljus blir det nog, se ifall det finns lite slitna.

W

Kommentarer
Postat av: tant

åh de är den jumpsuiten jag har tittat på! så snygg! :D

2009-04-04 @ 16:58:31
Postat av: Anonym

svar:

JAG vet :D

2009-04-04 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0