goodbye to you

åh söndag.
gick upp halv 6 för att kolla på orrar och orrspel.
var väl ingen succé, såg 6-7 orrar, och hörde lite orrspel.
åkte hem igen, jag var inte trött, trodde jag, så kollade på vänner t typ 9, sen somnade jag om t halv 12.
jag och pappa åkte in t växjö, plantagen för att köpa blomma t min faster. och dt blev en påskpryl t mig.
vidare t media markt. där blev dt madagascar2!
över til brand world, där jag fick ett par gympaskor, svarta reebook. min första riktiga gympaskor, någonsin.
och till sist expert, där pappa köpte en iPod shuffle.
hem, lämna grejerna, och sen ut t faster i gemla. hon fyller 50 idag, grattis!
jag var ensam kusin just då, så satt mest lyssnade.
åkte hem runt 7.
och jag har inte gjort något vettigt alls.
jag borde göra lite läxor och läsa ut män som hatar kvinnor.
men jag kollar hellre på vänner. inte bra.

W

Kommentarer
Postat av: sara

ojoj gemla! :D vafan, säg till nästa gång du är här ;)



jadu, vänner.. man blir typ beroende :p inte bra!

2009-04-14 @ 19:50:59
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0