you spin me around

jaha, ännu en helg har gått förbi.
för lite sovande för min del.
New York resan blev bokad i lördags kväll.
åker från köpenhamn typ 13.00, landar på Island 3 timmar senare, sedan väntar i Rejkjavik i 1 timme.
sedan 6 timmars flygresa från Island till New York!! äntligen träffa syrran igen <3
vi åker söndagen den 21 december, åker hem tisdagen den 30e december.
men landar 12.00, 31e december, i köpenhamn.
så klockan 18.15 är jag tillbaka till Alvesta.
!

och igår belv det göteborg, pappa och brorsan skulle fiska me min morbror.
jag mamma, min kusin och hennes mamma, var på kvibergs marknad, och där finns allt, allt!
det blev 6 nagellack, 2 färger, 3 av varje, från depend, 20 kr.
och sen in till göteborg.
där blev det en lila längre kofta från monki, och fingervantar, och äntligen min jacka från h&m!

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0