we're off to

stockholm!
eller imon går tåget, runt 11.30,  från alvesta till stockholm!
yes äntligen, har längtat efter denna helgen i två månader!
och btw, så är jag fortfarande sjuk -.-
blev av med febern igårkväll, det höll i sig idag också.
fram till klockan 4 typ.
febern steg igen.
och jag tog alvedon och börja svettas riktigt mycket.
det har jag gjort, svettats, frysit, dregglat, och druckit te och saft. i tre dagar.
jättemysigt.
så nu är febern borta, förhoppningsvis, men min hals kan gå och dö!
ont gör den.
ochförövrigt köpte jag och pappa studioblixtar :) yes!
och det var när vi köpte dem jag fick min svettattack -.-

/wofflebride
så snart är jag i stockholm och steker som fan! 
cya

Kommentarer
Postat av: hanna

vi ses där! :D<3

2008-09-25 @ 22:55:20
URL: http://hhannatuner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0