we will go our seperate ways, today

http://www.youtube.com/watch?v=DTx0PChV1v0
men ja, typ underbara <3
elliot minor - still figuring out & parallel worlds
acoustic.
jag har tappat räkningen på hur många gånger jag lyssnat på det klippet.

annars rullar det på som vanligt tycker jag allt. det börjar bli bättre och bättre me klassen nu, skönt det.
två inställade lektioner i veckan, jättekul och komma till skolan på morgonen dåe. så det blev film på typ 4 h hålstimme yes!

och imon äre fest! balders! yes yes, laddat inför detta hela veckan. släktträff först. eller allra först blir det stan me isabel, köpa en kjol, som släkträff med slätken ragnarsson. typ 75 pers. gud va kul.. men sen så! laddad till max!

och ja, jag är typ glad. vet inte varför, bara så här ultraglad. kul och vara glad :)

jag saknar min syster!
jag saknar 08orna!
jag vill ha en iPhone.
jag vill dansa.
jag vill kolla på film.
vilket jag nu ska göra

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0