this is what we do

vaknade halv nio av klockan, jag var trött.
snoozade till kvart i nio, sedan frukust och lost. massa myZ!
cykla ner till becka, som va nyvaken, och gick till skolan.
där var inga människor, btw, vi hade möte me gf spänst.
20 minuter senare fick vi reda på att de va på thalia.
så cykla ner dit, svettigt och varmt.
möte till typ 12, sen bjöds det på goda baguetter, me kycklingröra! massa goTt!
och nu är jag hemma.
sitter i köket, mamma dammsuger, och jag lyssnar på musik i hörlurar.
mamam tyckte in myggan alls va bra.
det är det, det är kul som fan!
förövrigt var jag hos annie igår, me ellen och sofie :) massa myz!
nemen, vi hade kul! jag och ellen kollade på röka på film, how high.
en speciell scen, vet inte hur många gånger vi sett den nu!
och jag ska ut och klippa gräset.
jag vill inte, trött och det är kallt.

/wofflebride

ps, jag är jätte oseriös när jag skriver massa myz! det är ett roligt fjortisuttryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0