people need something to believe in

har ni inte hört hero - nas ft. keri helson, lyssna på den!

annars var det skola idag! det enda var att jag INTE ville gå upp, verkligen inte.
men det var matte, inte alls jobbigt.
och något möte om elevråd, för jävla tråkigt. och jobbig föreläsare.
typ typ typ typ typ, det var typ de hon sa.
åt, sen köpte jag och ellen hänglås, och snusklubbor, och gick sedan till bussen.
vägen hem från bussen var förjävla rolig.

och idag är det en månad sen min syster åkte iväg.
nu lever hon rikemanslivet i en förort i New York.
jag är inte alls avis eller så.
http://annsiiii.blogg.se/

och detta är till min pappa, som har hittat min bloggadress -.-'
DU ÄR ETT PUCKO!

/wofflebride
ps, lär inte era föräldrar msn, eller ge itne ut bloggadressen.

Kommentarer
Postat av: Matzkii

haha.. stockholmstanten sa "liksom" också ^^



haha.. min mamma listade ut min bilddagbok + msn helt själv xD så de va inte mycke jag kunde göra åt det ^.^



låten var välan sisådär =) gillar leksaksljudet i bakgrunden (A) =D

2008-09-17 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0