let me think about it

lördagen blev riktigt lyckad, fasen vad kul vi hade!!
och igår var det söndag.
åkte lite bil med pappa, åt på lammhultsvärdshus, fläskfilé och kantarellsås. mums.
och gick och kollade på möbler på Svenssons. mycket dyrt, men snyggt.
och sen vet jag itne var vi körde, ut i skogen iaf. 
oh på kvällen blev det gympaträning.
och oh herregud säger jag.
jävla, har inte tränat gympa på 4 år. och det känns idag i kroppen kan jag säga.
och flickis gjorde jag för första gången i mitt liv.

och idag är det måndag.
segt och gå upp.
vaknade alldeles för tidigt igår. 
men det var iaf matte i skolan.
jobbade väl inte alltför mycket.
lyssnade på musik och skrattade! 
och sen tjugo över tolv var det bara att åka hem igen.
och degade framför min tv och kollade på scrubs.
och ungdomsråd igen. trevligt! 
och nu har jag ont i halsen är hungrig och har ont i nacken.
livet är jobbigt ibland.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0