I never did it

nepp, det blev aldrig av att jag städade som jag ville.
bara lite smått.
så det får bli när jag har tid.
typ till helgen.

förövrigt, skola idag.
orientering i skolan, helt okej faktiskt, lite småjobbigt att springa upp och ner för en brantbacke.
sen datakunskap, äckligt tråkigt.
powerpoint presentation ska vi göra, och för min del blir det om språkresan <3
men lite kul var det alltid ändå.
satt jämte flixen, så vi satt och skrattade åt ellen, flixen spelade in masas ljudklipp till ellen, kul kul.
och jag och ellen satt och dansade, undra vad dem andra tyckte om oss :)

och bussen hem sen.
och idag ska jag träna!
japp, jag linnéa, träna.
det blir work your body, styrketräning, rörlighet och kondition, och detta blir me becka.
och imon börjar gympan, gympaledare för 5åringar, och på torsdagar sk jag och becka börja på yoga.
första gången i mitt liv jag tränar, typ, något annat än dans och gympa.
ska bli kul :)

/Wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0