you wish you were

oja helgen har varit bra.
fredag, då gick bilen 8.23 till göteborg m pappa!
fotomässa OntrackImaging vart på stationen i Göteborg, det var väl sådär.
mycket folk! 
gick lite i femmanhuset, sen åkte vi bort till Universeum, och gick där ett tag :) 
sedan bar det av hemåt, åkte först till Scandinavion Photo affären i Mölndal! 
köpte en Maintence Tank till skrivaren och ett 90 cm vitt ljustält!
och sen hemåt. regn regn regn!
på kvällen var jag hos Isabel, badade i hennes jacuzzi och satt vid datorn och lojade oss.
och igår var jag och pappa i vår studio.
hängde upp rullgardinerna och satte upp lite tavlor,
och sen fixade med blixtarna, tog en massa kort för att testa.
och sedan var de filmkväll hos mig!
jag jennifer isabel och thom kollade på två skräckfilmer,
the murder's toolbox, sådär film. jennifer och isabel låg och skrek iaf ^
sen Venom tror jag den hette, den vart lite bättre,
och gick sedan över till Mysteriet på Greveholm, 5 avsnitt, och till slut, Spökhuset!
sen va klockan mycket, de gick hem, och jag la mig och kollade på that 70's show! I love it!
och linus ringde, full som ett as och börja prata engelska ^
 hahaha.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0