you know you gonna love it

igår var det å åka till älmhult. stannade kvar i skolan i 2 h för att vänta på isabel, tog sedan bussen 5 över 2 till älmhult.
bussresan tog 1h 20 min, men det gick snabbt, kollade på magnus betnér hela vägen.
kom fram, träffade anton på stationen, följde oss till özcan, där gjorde vi oss iordning och åt tacos.
väntade på stockholmarna i 1 h och 30 min -.-
sen blev det ut till Götryd (?) långt ut i skogen. och där var det fest. helt okej, stack hem vid 12. sov hos anebo.
sen idag, åkte från anebo till älmhult vid typ halv ett, hämtade våra grejer, gick till stationen, tågbiljetter och sen till ikea och träffa johanna :) åt på ikea och köpte teskedar åt min mamma!
tog tåget 15.02.

och nu har jag bara varit hemma, gjort mig iordning, och nu fest ikväll!

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0