take your time, relax

jag slutade skolan idag kl 9.40, efter matteprovet, klarar det nog iaf.
och jag & ellen spelade pingis, första matchen går jag och vinner ;)
pappa va i stan så vi åkte med han hem. kom då hem vid tjugo över 10.
kul.
men jobbade på eftermiddagen, slipade jävla tomtar, tomtar som håller i ljushållare -.-
och sen åkte jag och pappa till ikea i älmhult.
köpte rätt mycket, mest till studion.
rullgardiner, vanliga gardiner, en klocka, kontorstol, ramar, magneter, tvättkorg som ska va till papper.
sen blev det lite fler grejer, men det blev en hel del.
och snart jag ska lägga mig i sängen, kolla på de två sista avsnittet av 4400.
och sen sova, är trött som ett as.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0