pump it harder

eftermiddagen har gått åt till å städa från igår.
okej, dammsög och torkade golvet.
sen legat framför tvn och kollat på csi. och druckit 1 liter pucko!
sedan avr det dags för träning igen, body pump!
idag 40 min, men det röckte gott och väl!
sen gick jag och ellen 10 min på rullbandet.
och sen blev det moppen hem.
nu sitter jag här, har skittråkigt.
och vill att pappa ska svara, men det gör han inte, den jävlen är i spanien.
jag vill ha mitt stativ, som ligger i studion.
jag vill fota.
och jag behöver duscha.
och jag ahr matteläxa, vilket jag precis kom på.
yes. not.
och jag hade riktigt jävla kul igår!
wah!
ja så är det.

/wofflebride

looptroop rockers ft. timbuktu - naive
:')


Kommentarer
Postat av: lina

sv: eller hur värsta It-media horan hahahahXD

2008-10-19 @ 20:14:51
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0