breathing your love

ännu en dag.
och det är en torsdag.
imon är det fredag, och då ska jag och isabel till älmhult!
och det är även höstlov.
jag ska SOVA!
men förövrigt, igår åkte jag och isabel in till växjö för att gå på premiären av high school musical 3.
men de andra vi skulle gå me, ringde och sa att våra biljetter inte fanns.
beställer man långt innan, vi 2 veckor, måste man hämta ut dem inom 24 h.
och det visste inte vi, det står inte någonstans!
så vi blev lagom sura, så vi tog bion kvart över 9 istället.
kom hem tio i 12.
trött vart jag i morse.
och filmen var väl helt okej. de andra är mycket bättre!
och idag torsdag ska jag va i studion hela dagen.
fota skyltar åt företaget formac och sen kommer isabel, så blir det å fota henne.
och idag kl9 är det heroes, jag missar det inte!

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0